Informace o zákaznících

Cílová skupina

  • typicky žena 35 let a výše (cca do 60 let ale i mladší 35 let) (mladší 35 let, protože právě v období před se vytvářejí špatné stravovací návyky, které ovlivňují váhu a zdraví po celý zbytek života),
  • všechny profese (naše klientky opravdu mají různé profese, ať to jsou učitelky, zdravotní sestry, podnikatelky, manažerky, úřednice, prodavačky nebo dělnice, výčet by byl nekonečný),
  • celá ČR (díky naší síti, která neustále roste, máme zásah opravdu po celé republice).

Zákazníci využívají služeb NATURHOUSE především proto, aby zhubli, stali se atraktivnějšími pro sebe a své okolí a zmírnili zdravotní problémy, které z nadváhy a obezity pramení.

Klíčové slovo atraktivita:Zaměřte se na štíhlou postavu (například na štíhlý pas, ploché břicho, štíhlé nohy, malý zadek) a také na oblečení, které je v nepřeberném množství k dostání v konfekčních velikostech. Oblečení v nadměrných velikostech moc pěkné není, často převládá černá nebo jiná tmavá barva, není na výběr a ceny jsou vysoké.

Klíčové spojení zdravotní problémy: S nadváhou a obezitou jdou ruku v ruce zdravotní problémy. Jedná se nejčastěji o onemocnění srdce a cév, kloubů, nadměrné pocení, zadýchávání se, poruchy štítné žlázy, diabetes II. typu, vysoký krevní tlak, poruchy spánku, problémy s plodností, menstruačním cyklem atd., výčet by byl opravdu hodně dlouhý. Z psycho-sociálního hlediska mají "tlouštíci" nízké sebevědomí, hůře si hledají partnera do vztahu, ale například také zaměstnání.

Trh hubnutí

Trendy - SEZÓNA

  • konec listopadu - leden (Štědrý den, novoroční předsevzetí)
  • březen až červen (ŠPIČKA - hubnutí do plavek)
  • srpen-listopad (ŠPIČKA - shazování kilogramů z dovolené)

Výživové poradny NATURHOUSE nevykazují nějakých výrazných sezónních výkyvů, za všech okolností, ať je to leden, březen, červenec nebo listopad.

Silný brand Naturhouse

Síť poboček Naturhouse má velmi silný celosvětový brand a dlouhodobou tradici poradenství. O Naturhouse psali média jako:

  • marketingsalesmedia
  • podnikatel.cz
  • Lidové noviny
  • E15
  • Ekonom
  • ihned.cz

To vše se dá výborně využít k propagaci. Kompletní nabídka referencí v tisku a médiích.