Informace o zákaznících
Cílová skupina
- typicky žena 35 let a výše (cca do 60 let ale i mladší 35 let) (mladší 35 let, protože právě v období před se vytvářejí špatné stravovací návyky, které ovlivňují váhu a zdraví po celý zbytek života),
- všechny profese (naše klientky opravdu mají různé profese, ať to jsou učitelky, zdravotní sestry, podnikatelky, manažerky, úřednice, prodavačky nebo dělnice, výčet by byl nekonečný),
- celá ČR (díky naší síti, která neustále roste, máme zásah opravdu po celé republice).
Zákazníci využívají služeb NATURHOUSE především proto, aby zhubli, stali se atraktivnějšími pro sebe a své okolí a zmírnili zdravotní problémy, které z nadváhy a obezity pramení.
Klíčové slovo atraktivita:Zaměřte se na štíhlou postavu (například na štíhlý pas, ploché břicho, štíhlé nohy, malý zadek) a také na oblečení, které je v nepřeberném množství k dostání v konfekčních velikostech. Oblečení v nadměrných velikostech moc pěkné není, často převládá černá nebo jiná tmavá barva, není na výběr a ceny jsou vysoké.
Klíčové spojení zdravotní problémy: S nadváhou a obezitou jdou ruku v ruce zdravotní problémy. Jedná se nejčastěji o onemocnění srdce a cév, kloubů, nadměrné pocení, zadýchávání se, poruchy štítné žlázy, diabetes II. typu, vysoký krevní tlak, poruchy spánku, problémy s plodností, menstruačním cyklem atd., výčet by byl opravdu hodně dlouhý. Z psycho-sociálního hlediska mají "tlouštíci" nízké sebevědomí, hůře si hledají partnera do vztahu, ale například také zaměstnání.
Trh hubnutí
- Velmi mladý trh s nízkou konkurencí, první kampaň vznikla teprve v roce 2012.
- Velká cílová skupina (ženy 25-55 let a také muži stejného věku) - v ČR má nadváhu nebo obezitu přes 50 % populace.
- Parfektně fungují authority sites a obsahový marketing - možnost využití veškerých materiálů, informací o pobočkách a příběhy reálných klientů Naturhousem, kteří k tomu udělili souhlas (Marie Lomská, Dáša Štummerová, Hana Netolická, Hana Dufková ,Zuzka Chytilová,David Nekvinda,Martina Fejková,David Krejčí).
Trendy - SEZÓNA
- konec listopadu - leden (Štědrý den, novoroční předsevzetí)
- březen až červen (ŠPIČKA - hubnutí do plavek)
- srpen-listopad (ŠPIČKA - shazování kilogramů z dovolené)
Výživové poradny NATURHOUSE nevykazují nějakých výrazných sezónních výkyvů, za všech okolností, ať je to leden, březen, červenec nebo listopad.
Silný brand Naturhouse
Síť poboček Naturhouse má velmi silný celosvětový brand a dlouhodobou tradici poradenství. O Naturhouse psali média jako:
- marketingsalesmedia
- podnikatel.cz
- Lidové noviny
- E15
- Ekonom
- ihned.cz
To vše se dá výborně využít k propagaci. Kompletní nabídka referencí v tisku a médiích.